OK

به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین اطمینان از خرابی دوربین لطفاً ابتدا دوربین را به صورت مستقیم با کامپیوتر

 تست و قبل از ارسال دوربین به بخش گارانتی شرکت به بخش سوالات متداول سابت نیز مراجعه فرمایید


pfn logos
فرم پذيرش كالا در بخش خدمات گارانتي
نام شخص / شرکت : * تلفن ثابت / تلفن همراه : *
در صورت وارد نمودن دو شماره آنها را با (-) جدا نمایید
ایمیل : *
نوع دستگاه : * مدل دستگاه : *
شماره سریال دستگاه : * لوازم همراه : *
تاریخ اتمام گارانتی : * شرح اشکال دستگاه : *
لطفا فیلد ها را به طور کامل پر نمایید .
result
فرم با موفقیت ارسال گردید .
لطفا کد RMA زیر را جهت پیگیری کالا نزد خود نگهداری نمایید .
RMA :
خطا در ارسال فرم لطفا مجدد تلاش نمایید .
result
هيچ موردی برای نمايش يافت نشد .
آخرین وضعیت دستگاه
شرح اشکال دستگاه : دستگاه روشن نمی شود ، تصویر ندارد ، تصویر واضح نیست ، حرکت نمی کند .
شرح اشکال دستگاه از نظر بخش فنی : دستگاه روشن نمی شود ، تصویر ندارد ، تصویر واضح نیست ، حرکت نمی کند .
آخرین وضعیت دستگاه : در مرحله تست نهایی
هزینه دستگاه : 200000 ریال

مشخصات RMA ثبت شده :
نام شخص / شرکت : علی علیزاده شماره تلفن : 888888888888
ایمیل : ali@azaranweb.com تاریخ ثبت اطلاعات : 1392/2/2
شماره RMA : 123456789
نوع دستگاه : دوربین
مدل دستگاه : MAD345HT
شماره سریال دستگاه : 3545656777
لوازم همراه : کابل ، لنز ، باطری
تاریخ اتمام گارانتی : 1392/2/2

شرايط پذيرش كالا

  • قبول كالا به معني قبول گارانتي توسط شركت نميباشد.
  • هر گونه خدشه بر روي كارت گارانتي و برچسبهاي روي كالا (هولوگرام) باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
  • هر گونه صدمه فيزيكي , نوسانات برق , اتش سوزي , تخريب عمدي , اقدام به تعمير كالا, باعث خارج شدن كالا از گارانتي ميشود.
  • تعيين هزينه تعميرات از قبل مقدور نميباشد , لذا قبل از تعميرات با مراجعه كننده , هزينه مربوطه هماهنگ خواهد شد.
  • چنانچه پس از بررسي و تست فني , خرابي خارج از گارانتي تشخيص داده شود كالا خراب به صاحب كالاعودت و شركت تعهدي در اين خصوص ندارد.
  • حمل ونقل كالا به عهده صاحب كالا مي باشد.
  • اين رسيد از تاريخ صدور به مدت 2 ماه اعتبار دارد.
  • در حفظ ونگهداري اين رسيد دقت فرمائيد زيرا ارائه اين رسيد به شركت براي تحويل كالا الزامي مي باشد وآورنده رسيد صاحب كالا شناخته مي شود. اين مركز در قبال قطعات يا لوازم اضافي كه در اين رسيد درج نشده مسئوليتي ندارد.
  • جهت اگاهي از وضعيت كالا با تلفن :88715253 تماس حاصل فرمائيد.
  • زمان كار مركز خدمات گارانتي پويافرانگار شنبه تا چهارشنبه 9 الي 17 وپنج شنبه ها 9 الي 12 مي باشد.
  • از آوردن لوازم جانبی نظیر آداپتور، پایه و جعبه دوربین خودداری نمایید.
  • دوربین های ارسالی در بسته بندی های مناسب برای گارانتی ارسال شود